Helgen

Denna helgen har varit otroligt bra faktiskt! I fredags var jag ju barnvakt medans pågarna skruva på bilen sedan åkte jag hem till min syster och sov där. Åkte sedan på lördagen till veberöd och klippte min pojkvän sen åkte vi till sjöbo igen och började förfesta lite smått. Sen på kvällen stack vi till tingvalla och dansa till perikles, inte dumt alls!
Igår (söndag) var de en riktig bakisdag! Mådde inte alls bra när jag vakna med senare under dagen blev allt bättre och vi åkte då till McDonalds för att käka. Under tiden vi var där, resan till sjöbo, i sjöbo och tills vi skulle sova hade vi sånna sjuka skrattattacker, riktigt roligt!! Idag har pågarna skruvat på bilen och jag kom nästan precis hem från min pojkväns mormor där vi ätit påskmat och nu ska jag alldeles strax träna fotboll :)

Bild från i lördags på mig o bina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback