Shopping

Har shoppat för mycket pengar idag! Vågar knappt kolla på kvittona men de är närmre 2000 kr och då har jag ändå fått en jäkla massa! Tre par byxor, 3 sminksaker, en bikini över och underdel, tre par trosor, klänning, skor och en liten present till min pojkvän som han ska få när vi har ett år ihop. Tror dock inte han kommer tycka om den, men jag gör. Älskar den bokstavligt talat! :D

Imorgon är de match, seriepremiär mot Bunkeflo! Ska bli kul men är samtidigt nervös.. Hoppas de går bra för mig denna gången så jag slipper känna mig kiss kass värdelös!
För att uppdatera er så är min andning fortfarande lika jobbig, är nära på att få panik ibland för jag inte får någon luft. Som nästan hände på bussen hem idag :o jag tycker sånt är jättepinsamt, att de ska hända något på allmän plats bland massa främmande människor!

Men nu ska jag inte skriva mer, hörs mer imorgon efter min match, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback