stress

Jag trodde aldrig de skulle hända mig, men även jag kan känna mig stressad. Fick konstaterat idag att jag har stress i kroppen. Vissa tillfällen får jag ingen luft, eller kan inte ta djupa andetag. Jag känner mig inte stressad psykiskt, men kroppen känner av de. Prov, inlämningar, inget jobb, körkort o.s.v.. Saker som hela tiden är i huvudet och jag kan inte tänka på någonting annat. Vill bara ta studenten så alla arbeten försvinner, men vill fortfarande gå i skolan för jag inte har något jobb!
Jag gjorde även något jag inte gör annars, jag grät i skolan inför min fina vän malin. Och när jag gråter inför andra människor så förstår folk att de är något som inte står rätt till. Jag är helt enkelt helt nollställd, vet varkens vad jag vill eller känner för något längre.
De var allt för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback