Tredje dagen

Idag är de tredje dagen jag är hemma.. Eller jag stack ju till skolan igår för att göra nationella prov vilket gick bra men var kämpigt! Gick till och med till skolan utan bh för jag hade så himla ont i skinnet och kunde inte ha någon på mig. Stack hem direkt efter nationella och chilla som aldrig förr! ;)

I måndags fyllde jag ju år och hade även ett år tillsammans med min pojkvän. Jag var förkyld redan då men jag kämpade mig till Lund för att äta middag med honom. Fick världens finaste klocka av honom och han fick ett halsband av mig. Ja, han fick present på vår ett årsdag, jag tyckte han var värd de efter att ha stått ut med mig i ett år. Hade aldrig kunnat tänka mig någon annan än honom. Damn, i love that boy.

Men nu ska jag försöka sova, här får ni en bild på min helt otroligt fina älskade och värdefulla klocka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback