godnatt

Som ni såg innan höll jag på att färga håret. De var framförallt för utväxten sen tog jag lite i topparna också för att få lite glans eftersom jag hade tappat väldigt mycket av min färg. Min brors hund kom till oss idag också, så himla underbart!
Nu ligger jag i sängen och saknar ihjäl min pojkvän.. Har inte träffat honom sen i söndags och tanken att jag kanske inte träffar honom imorgon heller gör ont.. Vi träffas ju bara på helger eftersom han jobbar och jag går i skolan på vardagar. Då går vi varandra inte alls på nerverna som vi kunde göra förr när jag bodde hos honom. Efter 11 månader är jag fortfarande lika kär i honom som i början av vårt förhållande. Han är the love of my life, har aldrig mått så bra som jag gör med honom!

Nog om det, nu ska jag sova! Hoppas ni alla får en bra helg.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback