me, myself and I

 
Här har ni två bilder av mig. Den där uppe är jag helt osminkad på men har löshår då jag bara har hår till axlarna. Den andra bilden ni ser är när jag är sminkad. Gillar att sminka mig mycket, i mörka färger! Dock lider jag av eksem på ögonlocken och under ögonen så de kan gå veckor innan jag kan sminka mig, sen när eksemet kommer ser de ut som om jag har varit i slagsmål för jag är så röd. Har salvor och krämer till de, men det är inte alltid det hjälper tyvärr.. De flesta i min omgivning vet om detta med eksemet, men de händer att människor i städer eller människor som inte känner mig kollar på mig precis som om jag varit med om någon dödsfarligt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback