nykomling

Hej på er! 
Nykomling kanske inte passar som rubrik, men det var ju ett tag sen jag bloggade
så därför kallar jag mig själv för nykomling. 
Då kanske jag ska berätta vad jag är för någon filur?
Jag är en tjej på 19 år och heter Erika Witt. Jag har i hela mitt liv bott i en by som
heter Veberöd som tillhör Lunds kommun. Men för ca ett halvår sen flyttade vi
(jag och mamma) ut till ett ställe som heter Hemmestorp och ligger 4 km utanför
Veberöd. Men nu tillhör jag inte Lunds kommun längre utan nu är det Sjöbo kommun.

I denna bloggen kommer jag berätta om mitt liv. Vill gärna dela med mig om mina
händelser, tankar och mål. Är där någonting ni undrar över, så bara fråga!

puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback