One thing in my life

Vill ni veta en sak? Jag har under 1,5 år tillbaka kämpat med min vikt. Inte att försöka gå ner, utan att gå upp. Jag hade ett rätt taskigt förhållande för 1,5 år sen. Tårar, rädsla och ilska var de som jag kände de sista månaderna i de förhållandet. Även under den tiden jag blev "deprimerad" gick jag ner i vikt. På bara 1 månad gick jag ner 8 kg, från 60 kg till 52 kg och då har jag alltid varit normalt byggd. Jag fortsatte att gå ner i vikt och vägde som minst 45 kg. Jag vet inte riktigt när vändpunkten kom, men de var nog i slutet av februari 2012 då jag började tänka att leva för nuet och låta allt det förflutna vara! Det funka, jag började fokusera på killen jag träffade då, som jag idag är tsm med. Och han har hjälpt mig varje dag med detta, gett mig fina komplimanger när jag verkligen behövt det!
Idag väger jag runt 53 kg, vilket betyder att jag fortfarande kämpar med att gå upp. Och för varje kilo jag går upp, blir jag glad! Då kanske ni tycker att jag kan ju börja äta mer onyttigt? - ja, men de gör jag tillräckligt!:)

Här är en bild på mig i början på januari

https://cdn2.cdnme.se/4116403/7-3/pic_514dab03e087c322d9e86a09.jpg">https://cdn1.cdnme.se/4116403/7-3/pic_514dab03e087c322d9e86a09.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback