Försvinna

Har ni någonsin haft känslan av att ni bara vill försvinna? Att saker går emot en hela tiden och vet inte hur man ska hantera olika situationer? Jag har sån känsla just nu. Mår sjukt bra över att jag har världens bästa människor i mitt liv och att de finns en kille som får en att tänka ett steg längre. Jag har världens bästa vän som hjälpt mig som ingen annan och jag kan säga att utan henne hade mitt liv varit helt borta, världens bästa sandra - tack för du är du! Sen har jag min fina malin också, sprider så mycket glädje vilket jag för tillfället behöver väldigt mycket av. Jag känner att efter studenten vill jag inte längre.. Har panik för jobb, klarar inte av att gå hemma och måste göra något, måste ta tag i körkortet och åååh.. Funderar på att sticka någonstans och bara vara borta! Jobba i Norge, Spanien eller what ever, bara jag kommer bort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback