Härligaste Valborg!

Firade Valborg i stadsparken i Lund och herregud vad roligt det var! Åkte dit med mina fina vänner malin och sandra sen hängde vi med ett gäng och satte oss i parken, träffade många bekanta ansikten vilket var riktigt roligt! Malin och sandra åkte hem tidigare och jag ville stanna längre så mötte upp Stoffe och hans kompis och gick hem till kompisen och tog de mest lugnt och kolla på fotboll, käka pizza och snacka en massa, både kul o mysigt! Igår, dagen efter Valborg mådde jag skitbra, så jag stack och pierca min tunga, mest för jag kunde. Trodde de skulle göra skitont, men de kändes ju ingenting. De var de där 3-4 timmarna efter då tungan svullnade och de blev svårt att prata. Men jag tycker inte synd om mig, jag har ju valt det själv :) nu ska jag snart till praktiken, helt osminkad eftersom jag har eksem på ögonlocken. Men vi hörs mer sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback