Hej på er!

Jag har så himla mycket att tänka på nu innan studenten. Helt sjukt vad jag längtar, spelar sönder alla låtar vi ska ha på vårt flak, gaaah!! Igår skulle jag egentligen till skolan men jag stack till mr J istället och var med honom hela dagen:) satte i p-stav igår med, trodde de skulle göra jätteont men kändes inget under tiden de gjordes, kanske för jag hade bedövningssalva. Efteråt kändes de mer dock och jag kommer förmodligen få ett fint blåmärke där, hehe! Allt går relativt bra för mig nu, ska bara få jobb och börja med mitt körkort, går segt men de gäller att ha humöret uppe och se framåt hela tiden!
Idag är de praktik som gäller och imorgon är de min sista praktikdag, tråkigt men samtidigt skönt för då är studenten så sjukt nära! Har bara 3 skoldagar kvar nu, gött somfan!
Ska köpa en bukett blommor till min handledare och anita eftersom dom har stått ut med mig i två år, förstår inte hur dom klarat de men dom är så tålmodiga! Nu kommer snart min buss, skriver nog snart igen. Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback